LISTA DOCUMENTELOR PRODUSE/GESTIONATE DE UNITATE
LISTA DOCUMENTELOR PRODUSE/GESTIONATE DE UNITATE
In conformitate cu prevederile art.5 din Legea nr.544/2001 privind liberal acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul SAJ Bihor documentele create/gestionate sunt urmatoarele:
- Lista cu denumirea oficiala si coordonatele de contact ale institutiei
- Lista statiilor /substatiilor SAJ Bihor si coordonatele de contact ale acestora
- Regulamentul de Organizare si Functionare al SAJ Bihor
- Regulamentul intern al SAJ Bihor
- Organigrama institutiei in conformitate cu prevederile Anexei nr.11 din Ordinul MSP nr.2021/2008
- Programul de functionare al SAJ Bihor
- Lista cu persoanele care fac parte din conducerea institutiei si datele de contact ale acestora
- Lista cu programul de audiente al conducerii
- Situatia parcului auto pe categorii al SAJ Bihor
- Raport privind activitatea operativa a unitatii – analiza elaborate periodic (lunar /trimestrial/anual)
- Fila de buget aferenta institutiei si sursele de finantare
- Executia bugetara a SAJ Bihor
- Bilantul contabil al SAJ Bihor
- Centralizator privind drepturile salariale acordate institutiei (situatie pe functii)
- Lista documentelor cu caracter public
- Lista documentelor produse/gestionate de unitate
- Lista si datele de contact ale persoanelor responsabile cu furnizarea informatiilor publice
- Formular tip de solicitare informatii de interes public
- Formular tip de contestare a incalcarii dreptlui la accesul la informatii de interes public (reclamatie administrativa)
- Buletin informative al informatiilor de interes public
- Comunicate privind activitatile SAJ Bihor
- Programul anual de achizitii publice
- Lista contractelor de achizitie publica (a caror valoare depaseste _____euro)
- Centralizatorul achizitiilor publice privind executarea contractelor de achizitii publice
- Declaratie de avere, interese si incompatibilitati
- Lista cu formularele tipizate de solicitare servicii
- Modul de solutionare a petitiilor si coordonatele de contact de transmitere a acestora
- Statul de functii aprobat de Ministerul Sanatatii
- Fisa de urgenta prespitalicească pentru echipajele cu medic (conform Anexei nr.7 din Ordin MSP nr.2021/2008)
- Fisa de urgenta prespitalicească pentru echipajele de asistenţă medicală
de urgenţă sau prim ajutor calificat (conform Anexei nr.8 din Ordin MSP nr.2021/2008) - Grafice de lucru lunare pentru compartimente operative pe statii/substatii/puncte de lucru
- Raport de interventii zilnice (conform Ordin Ministerul Sanatatii nr.168/2008)
- Raport situatie cazuistica pe tura
- Centralizator echipaje operative pe tura
- Formular raportare eveniment (catre MS si COSU)
- Foaie de parcurs autosanitara
- Foaie de parcurs autoturism administrative
- Formular delegatie tipizat
- Decizii manageriale
- Note interne
- Note explicative salariati
- Rapoarte comisii constituite in baza deciziilor conducerii institutiei
- Contracte de prestari servicii, incheiate la cererea beneficiarului persoana fizica/persoana juridica
- Contracte de achizitii publice
- Protocol de colaborare
- Documente financiar-contabile prevazute de legislatia in vigoare
- Punct de vedere juridic
- Contracte individuale de munca, acte aditionale
- Contracte individuale de munca cu timp partial, acte aditionale, dupa caz
- Fisa postului, anexe la fisa postului, dupa caz
- Pontaje lunare
- Concedii de odihna
- Concedii medicale
- Adeverinta de vechime salariat
- Situatie REVISAL salariat
- Procese verbale elaborate in cadrul derularii concursurilor/examenelor pentru ocuparea unui post
- Procese verbale elaborate in cadrul derularii examenelor de promovare
- Lista drepturilor salariale nete acordate lunar
- Situatie formare profesionala salariat
- Formular eveluare profesionala salariat (conform OMS nr.1229/2011)
- Note de fundamentare compartimente
- Note justificative compartimente
- Proceduri operationale
- Centralizator proceduri operationale
- Evaluare anuala privind implementarea sistemului de control intern managerial.