LISTA DOCUMENTELOR PRODUSE/GESTIONATE DE UNITATE

LISTA DOCUMENTELOR PRODUSE/GESTIONATE DE UNITATE

 

In conformitate cu prevederile art.5 din Legea nr.544/2001 privind liberal acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul SAJ Bihor documentele create/gestionate sunt urmatoarele:

  1. Lista cu denumirea oficiala si coordonatele de contact ale institutiei
  2. Lista statiilor /substatiilor SAJ Bihor si coordonatele de contact ale acestora
  3. Regulamentul de Organizare si Functionare al SAJ Bihor
  4. Regulamentul intern al SAJ Bihor
  5. Organigrama institutiei in conformitate cu prevederile Anexei nr.11 din Ordinul MSP nr.2021/2008
  6. Programul de functionare al SAJ Bihor
  7. Lista cu persoanele care fac parte din conducerea institutiei si datele de contact ale acestora
  8. Lista cu programul de audiente al conducerii
  9. Situatia parcului auto pe categorii al SAJ Bihor
  10. Raport privind activitatea operativa a unitatii – analiza elaborate periodic (lunar /trimestrial/anual)
  11. Fila de buget aferenta institutiei si sursele de finantare
  12. Executia bugetara a SAJ Bihor
  13. Bilantul contabil al SAJ Bihor
  14. Centralizator privind drepturile salariale acordate institutiei (situatie pe functii)
  15. Lista documentelor cu caracter public
  16. Lista documentelor produse/gestionate de unitate
  17. Lista si datele de contact ale persoanelor responsabile cu furnizarea informatiilor publice
  18. Formular tip de solicitare informatii de interes public
  19. Formular tip de contestare a incalcarii dreptlui la accesul la informatii de interes public (reclamatie administrativa)
  20. Buletin informative al informatiilor de interes public
  21. Comunicate privind activitatile SAJ Bihor
  22. Programul anual de achizitii publice
  23. Lista contractelor de achizitie publica (a caror valoare depaseste _____euro)
  24. Centralizatorul achizitiilor publice privind executarea contractelor de achizitii publice
  25. Declaratie de avere, interese si incompatibilitati
  26. Lista cu formularele tipizate de solicitare servicii
  27. Modul de solutionare a petitiilor si coordonatele de contact de transmitere a acestora
  28. Statul de functii aprobat de Ministerul Sanatatii
  29. Fisa de urgenta prespitalicească pentru echipajele cu medic (conform Anexei nr.7 din Ordin MSP nr.2021/2008)
  30. Fisa de urgenta prespitalicească pentru echipajele de asistenţă medicală
    de urgenţă sau prim ajutor calificat (conform Anexei nr.8 din Ordin MSP nr.2021/2008)
  31. Grafice de lucru lunare pentru compartimente operative pe statii/substatii/puncte de lucru
  32. Raport de interventii zilnice (conform Ordin Ministerul Sanatatii nr.168/2008)
  33. Raport situatie cazuistica pe tura
  34. Centralizator echipaje operative pe tura
  35. Formular raportare eveniment (catre MS si COSU)
  36. Foaie de parcurs autosanitara
  37. Foaie de parcurs autoturism administrative
  38. Formular delegatie tipizat
  39. Decizii manageriale
  40. Note interne
  41. Note explicative salariati
  42. Rapoarte comisii constituite in baza deciziilor conducerii institutiei
  43. Contracte de prestari servicii, incheiate la cererea beneficiarului persoana fizica/persoana juridica
  44. Contracte de achizitii publice
  45. Protocol de colaborare
  46. Documente financiar-contabile prevazute de legislatia in vigoare
  47. Punct de vedere juridic
  48. Contracte individuale de munca, acte aditionale
  49. Contracte individuale de munca cu timp partial, acte aditionale, dupa caz
  50. Fisa postului, anexe la fisa postului, dupa caz
  51. Pontaje lunare
  52. Concedii de odihna
  53. Concedii medicale
  54. Adeverinta de vechime salariat
  55. Situatie REVISAL salariat
  56. Procese verbale elaborate in cadrul derularii concursurilor/examenelor pentru ocuparea unui post
  57. Procese verbale elaborate in cadrul derularii examenelor de promovare
  58. Lista drepturilor salariale nete acordate lunar
  59. Situatie formare profesionala salariat
  60. Formular eveluare profesionala salariat (conform OMS nr.1229/2011)
  61. Note de fundamentare compartimente
  62. Note justificative compartimente
  63. Proceduri operationale
  64. Centralizator proceduri operationale
  65. Evaluare anuala privind implementarea sistemului de control intern managerial.