Serviciul de Ambulanță Județean Bihor

Super Flexible Layout Builder

Tons of ElementsReal Drag and DropFullscreen OptionUndo/Redo functionallity

FII PREGATIT

Departamentul pentru Situații de Urgență (DSU), instituţia care coordonează serviciile de intervenție de urgenţă din România, a demarat campania națională de informare publică „Fii pregătit” pentru a ajuta cetăţenii să înțeleagă mai bine riscurile şi pentru a-i informa asupra măsurilor de prevenire şi comportamentului pe care să-l aibă în diferite situaţii de urgenţă de amploare sau dezastru. Eforturile DSU din ultimii ani vin în adresarea obiectivelor tematice stabilite în Planul de acțiune privind eficientizarea sistemului național de răspuns în situații de urgență și au o componentă integrată de digitalizare care facilitează informarea publică.

DEPARTAMENTUL PENTRU SITUATII DE URGENTA

DEPARTAMENTUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ coordonează operațional serviciile de ambulanță județene, respectiv al municipiului București, UPU/CPU, precum și serviciile publice Salvamont.

Departamentul asigură secretariatul tehnic pentru Comisia Interministerială pentru suport tehnic. CIMST se organizează și funcționează ca organism interministerial, în scopul coordonării activităților privind organizarea, funcționarea și finanțarea Sistemului național de asistență medicală de urgență și de prim ajutor calificat, precum și a serviciilor profesioniste pentru situații de urgență.

APLICATIA MOBILA DSU

Scopul DSU este de a pune la dispoziția cetățenilor un instrument rapid de informare și de raportare a situațiilor critice și a dezastrelor la care aceștia sunt martori.
Ce puteți găsi în aplicația oficială a DSU: articole, știri, declarații oficiale ale DSU;
informații privind alertele de vreme, trafic, dezastre naturale;
o secțiune de raportare a evenimentului la care sunteți martori (incendiu, inundație, accident etc.);
o secțiune de informare privind modul de intervenție și comportamentul care trebuie adoptat în situațiile critice, în timpul dezastrelor naturale etc.;

VIDEO

CURS DE PRIM AJUTOR GRATUIT LA SAJ BIHOR

De ce ne place ceea ce facem

text descriere calificari, cursuri, experienta

LA CE NE PRICEPEM :))

Alergatul cu cafeaua in mana la echipaj spre o noua interventie
Ni-no ni-no pana la ora 20:00 dupa care mergem pe silent
Salvat de vieti
Injectii, linii venoase si manevre BLS
Dorinta ca fiecare caz sa fie o reusita

CUM SUNAM LA 112

  • APEL la 112

    Inainte de toate, strigati dupa ajutor. Dupa ce identificati problema sunati la 112.

    Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele de urgenţă (Ambulanţă, SMURD, Poliţie, Pompieri) în timpul unei situaţii de urgenţă. Sistemul 112 funcţionează la nivelul întregii ţări, în toate reţelele de telefonie, fixe sau mobile si asigură cooperarea între agenţiile specializate de intervenţie ale Poliţiei, Pompierilor, Ambulanţei, SMURD şi Jandarmeriei care au obligaţia de a asigura intervenţia la urgenţe.

  • DISPECERAT 112

    Cand sunati la 112 un dispecer va intampina telefonic: Buna ziua! Ati sunam la 112! Ce urgenta aveti?

    – sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul;

    -se identifică natura / tipul incidentului;

    – se determină numele și adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date sau prin interviu cu apelantul;

    – se determină locul incidentului, posibil ca acesta să nu corespundă cu adresa apelantului;

    – operatorul cere apelantului date despre caz/victimă – persoane blocate, numărul victimelor, vârstă, sex, repere locație, ș.a.;

    – se transmit, automat, toate datele, simultan, la dispeceratele Poliției, Ambulanței și Pompierilor/SMURD

    – dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenție care participă la soluționarea cazului, având la dispoziție aplicația AVL (Localizare Automata a Vehiculelor) și le alocă pentru intervenție;

  • SECUNDELE CONTEAZA....

    CÂND SECUNDELE CONTEAZĂ, RĂSPUNDEȚI URGENT LA ÎNTREBĂRILE OPERATORILOR 112

    Dacă doriți să beneficiați de serviciile puse la dispoziție prin sistemul 112, nu ezitați să vă dați datele cerute de operator!

    Apelul la 112 este posibil și în situația în care, în urma neplății abonamentului, operatorul v-a întrerupt accesul la convorbirile telefonice.

  • CE FACEM IN CONTINUARE

    Dupa ce am apelat 112 nu parasim locul accidentului daca suntem la fata locului. Daca este cazul urmam instructiunile coordonatorilor din dispeceratul 112 sau aplicam BLS (manevre de resuscitare) sau ajutor insa fara a ne pune propria viata in pericol.

INTOTDEAUNA LA DATORIE