Anunt privind achizitia de lucrari de montaj „Sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice”
Anunt privind achizitia de lucrari de montaj „Sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice”
Prin prezenta, vă invităm să depuneti oferta de preț, pentru atribuirea prin achiziție directă a contractului de lucrari: „Sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice”
Codul CPV: 45261215-4 – Lucrari de acoperire cu panouri solare
Sursa de finanţare: Fonduri proprii
Valoarea estimata fara TVA: 872.650 RON
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Data limită de depunere: 21.04.2023, ora 12:00.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.
Modul de finalizare a achiziției directe: semnare comandă/contract.
Executantul va constitui garanția de bună execuție, în termen de 5 zile de la semnarea contractului, în procent de 5 % din valoarea contractului fără TVA. Restituirea garanției de bună execuție:
- 70% din valoarea garanţiei aferentă lucrărilor de execuţie în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acesta dată pretenții asupra ei;
- 30% din valoarea garanţiei aferentă lucrărilor de execuţie la expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor executate, pe baza procesului verbal de recepţie finala, în termen de 14 zile de la încheierea acestuia.
Modul de întocmire a ofertei:
– Oferta se va depune în plic închis la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Bihor, str.Evreilor Deportați nr. 24, Secretariat, loc. Oradea, jud. Bihor.
-Ofertele semnate, ștampilate și scanate se pot trimite și pe e-mail: sebastian.nistor@ambulantabihor.ro
Pe plicul exterior se vor menţiona:
„Ofertă pentru achiziţia Sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice,
„A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA: 21.04.2023, ora 12:00 “.
- adresa autorității contractante
Plicul va conține:
- Formularul Informații generale;
- Declarație/informații cu privire la participarea la procedura de atribuire cu oferta/solicitarea de participare independentă;
- Declarație privind neîncadrarea în prevederile referitoare la conflictul de interese din legea 98/2016.
- Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:
- Venter Liciniu Cătălin- Manager general interimar;
- Lerinț Simona Petronela – director economic;
- Nistor Ioan Sebastian– Șef serviciu achiziții.
- Propunerea financiară – se va completa conform formularului de ofertă anexat şi va conţine preţul total
perceput pentru produsele care fac obiectul prezentei achiziţii, exprimat în lei cu TVA 5 %, conform art. 291, alin. 3, lit. q.Ofertantul va completa şi depune prețul pentru bunurile ofertate, conform formularului publicat.
- Propunerea tehnică – va conţine o descriere a produselor care fac obiectul prezentei achiziţii, în conformitate şi corespondenţă cu Caietul de sarcini.
Documentele oficiale, metodologie, tematica si bibliografie si formularul de inscriere le gasiti la acest LINK