LISTA DOCUMENTELOR CU CARACTER PUBLIC DIN CADRUL SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR

LISTA DOCUMENTELOR CU CARACTER PUBLIC DIN CADRUL

SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR

În conformitate cu prevederile art. 5, alin.1 lit.g din Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare în cadrul SAJ Bihor următoarele documente au caracter public:

 

  1. Lista cu denumire oficială și coordonate de contact ale instituției
  2. Lista și coordonatele de contact ale stațiilor/substațiilor SAJ Bihor
  3. Regulamentul de Organizare și Funcționare SAJ Bihor
  4. Regulamentul Intern SAJ Bihor
  5. Organigrama SAJ Bihor
  6. Programul de funcționare al SAJ Bihor
  7. Lista cu persoanele care fac parte din conducerea instituției și datele de contact ale acestora
  8. Lista cu programul de audiențe conducere
  9. Situația parcului auto al SAJ Bihor, pe categorii
  10. Raport privind activitatea operativă a SAJ Bihor – analiză elaborată periodic (lunar/trimestrial/anual)
  11. Fila de buget aferentă instituției și sursele de finanțare
  12. Execuția bugetară a SAJ Bihor
  13. Bilanțul contabil al SAJ Bihor
  14. Centralizator privind drepturile salariale acordate în SAJ Bihor (situație pe funcții)
  15. Lista de documentelor cu caracter public
  16. Lista documentelor produse/gestionate de SAJ Bihor
  17. Politica instituției privind furnizarea de informații publice
  18. Lista și datele de contact ale persoanelor responsabile cu furnizare de informații publice
  19. Programul zilnic de furnizare a informațiilor cu caracter public
  20. Formular tipizat de solicitare informații de interes public
  21. Formular de contestare a încălcării dreptului la accesul la informații de interes public (reclamație administrativă)
  22. Buletin informativ al informațiilor de interes public
  23. Comunicate privind detalii despre activități (cazuri punctuale)
  24. Programul anual de achiziții publice
  25. Lista contractelor de achiziții publice
  26. Centralizatorul achizițiilor publice privind executarea contractelor de achiziții publice
  27. Declarațiile de avere, interese și incompatibilități
  28. Lista cu formularele tipizate de solicitare servicii
  29. Modul de soluționare a petițiilor și coordonatele de contact unde se vor transmite acestea.